Gdy ludzie oglądają prezentację nowego skomplikowanego produktu czy usługi w pewnym monecie możesz zobaczyć w ich oczach błysk wyrażający myśl „Ok, już rozumiem” czy „Aaa.. tak to działa…”

Jeśli próbujesz coś sprzedać musisz osiągnąć ten sam efekt:  musisz wytłumaczyć odbiorcy jaką wartość niesie dla niego to co prezentujesz i jakie problemy pomoże mu to rozwiązać.

Animacja jest idealnym sposobem by osiągnąć ten cel. Korzystając z wideo, możesz wizualnie przeprowadzić użytkowników przez kroki niezbędne do prawidłowego korzystania z produktu, usługi lub aplikacji, a dodając do tego lektora wzmacniasz tylko siłę przekazu.

Ponadto filmy są wciągające, a nasz mózg znacznie lepiej przetwarza obrazy niż słowa.  Wyniki mówią same za siebie: Według badań aż 95% odbiorców deklaruje, że materiały wideo pomagają im lepiej zrozumieć  produkt lub usługę.

 

Przygotowaliśmy dla was listę

10 inspirujących animacji prezentujących programy i aplikacje

 

  1. Na początek wielki gracz: Google

 

  1. Cos tematycznego – z okazji wakacji: Plazz

  1. Klasyka w estetycznym wydaniu: PayTicket

 

  1. Dobroczynne reklamy: Add Watch

 

  1. Zapewne lektora nie zrozumiecie, ale animację na pewno obejrzycie z przyjemnością😉: TMRW

 

  1. Z dedykacją dla przyszłych rodziców: NameRnewborn

 

  1. Jeszcze jeden explainer o apce przydatnej w wakacje: Family Premiere

 

Ale żeby nie było, że u nas w Polsce nic fajnego się nie produkuje, oto kilka przykładów z naszego podwórka:

 

8. Rebrandingowo; prosto i na temat: OLX

 

9. „Nudne” oprogramowanie dla prawników z odrobiną storytellingu: Onex Group

 

10. Krakowska aplikacja: Yubi

Jak widzicie animacja to bardzo plastyczne i praktyczne narzędzie służące do tego by prezentować nowe produkty czy aplikacje. Wbrew pozorom nie jest to bardzo drogie rozwiązanie. Od czego zależy jego cena? O tym pisałam tu. Wystarczy właściwie dobrać parametry i dopasować je do celu i medium.

Joanna Gajewska

Dyrektor Zarządzający w Animise

Od ponad 13 lat zajmuje się obszarem komunikacji głównie w sektorze finansowym. Specjalizuje się w strategii i produkcji video. Jej biznesową pasją jest śledzenie trendów i raportów. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno po stronie Klienta, jak i agencji, pracując dla takich marek jak Deutsche Bank, Honda, Allianz, Tax Care, Profitia, CIPS, IPF Digital, Inter Cars, Medicover czy BNI..

Adwise Group
Zobacz co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

Jesteśmy agencją marketingu zintegrowanego, specjalizująca się w skutecznej komunikacji oraz tworzeniu unikatowych narzędzi marketingowych.

zobacz więcej

Produkujemy filmy i animacje biznesowe szybko i efektywnie trafiające z komunikatem do odbiorców. Nasze produkcje dopasowujemy do celów i budżetu Klienta.

zobacz więcej

Kancelarię adwokacką Barbary Bil na tle innych kancelarii wyróżnia to, że zespół posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w działach prawnych małych firm oraz korporacji, zarówno polskich, jak i zagranicznych.

zobacz więcej